Crossmedia blijft het 'toverwoord' voor de inzet van nieuwe media kanalen. Uitgevers experimenteren volop met digitale varianten van kranten en tijdschriften. Kijken drukkerijen toe? Of zijn er ook kansen? Vertel ons uw verhaal, wij gaan op zoek naar de meest innovatieve grafische bedrijven.
Print lijkt een geplaagd medium. On-line marketeers hebben print al vele jaren geleden terzijde geschoven, maar met weinig succes. Toegegeven, het medium heeft het in vele opzichten moeilijk, maar dat geldt voor de gehele media-markt. Een app is nog geen garantie voor de inzet van een succesvol verdienmodel. En betaald krijgen voor on-line content lijkt anno 2013 nog niet marktbreed te zijn gelukt. Pakken alleen uitgevers de digitale alternatieven op of staat de grafische branche dit jaar klaar voor baanbrekende innovaties? Wij willen het weten.
In 2o14 gaat printmedianieuws op zoek naar de meest innovatieve grafische bedrijven, die met aansprekende voorbeelden nieuwe markten bedienen met nieuwe methoden, middelen en mensen. Hoort u daarbij? Laat het ons weten. Maakt u websites, apps, games, video reportages of presentaties voor nieuwe of bestaande klanten? Op welke wijze biedt u uw klant synergie met print? Of zoekt u uw innovatie juist in print zelf met bijvoorbeeld 3D printing, printed electronisch of toepassingen met augmented reality?
Wij zijn geïnteresseerd in uw verhaal en natuurlijk ook naar het verhaal van uw opdrachtgever(s). Hoe zijn zij bij u terecht gekomen? Met welke partijen werkt u samen? Hoe is de interne workflow geregeld en op welke wijze mensen zorgt u ervoor dat uw mensen up to date blijven? Uw verhaal op printmedianieuws.nl? Neem dan contact op met Erik van Erp of Peter Luit.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.