Dat Drukwerkdeal.nl meer doet dan alleen drukwerk verkopen, is bekend. Maar met de laatste aanbiedingen (flesje water) gaat de grootste internetdrukker van ons land steeds meer lijken op de HEMA of een supermarkt. ‘Nog zeven dagen korting.’ Maar ook een masterclass InDesign ‘voor instappers’.
Printmedianieuws ontvangt met enige regelmaat de dagelijkse en wekelijkse aanbiedingen van Drukwerkdeal.nl per mail. Wat daarbij opvalt is dat in geen van deze aanbiedingen nog drukwerk wordt aangeboden. Dit keer was het ‘Waterflesjes, alle soorten 10 procent korting.’ En onderaan de aanbieding staat standaard dat het gaat om ‘eigen productie’, maar dat zal ingeval van waterflesjes wel een vergissing zijn. Met dit soort aanbiedingen verwatert het merk Drukwerkdeal.nl tot een warenhuis als de HEMA of een supermarkt, en de vraag is of dat een verstandige keuze is.
Masterclass
Maar wat wel goed past bij de doelgroep van het bedrijf uit Deventer is de ‘Masterclass InDesign voor instappers’. Samen met Adobe wordt zo’n cursus aangeboden, en deelname is gratis, of in de terminologie van Drukwerkdeal.nl, ‘Niks, nada, noppes’. De cursus wordt gegeven in het Customer Experience Centre van het bedrijf in Deventer. De aankondiging gaat als volgt.
Worstel jij weleens met het in InDesign drukgereed maken van jouw awesome ontwerpen? Sloten koffie, peentjes zweten, nachtelijke scheldpartijen? Niet langer! Want op 19 september organiseren we bij Drukwerkdeal.nl onze masterclass 'Indesign voor instappers'. En we nodigen jou graag uit om daarbij ook aanwezig te zijn!
Je kan dus rekenen op een leerzame middag! Voor een lunch en een borreltje achteraf zorgen we natuurlijk.
Dubbele cijfers
Met al deze verschillende activiteiten blijft de ‘internetdrukker’ groeien met dubbele cijfers. Ook na de overname door Vistaprint. En wijkt het gedrag in alle opzichten af van de traditionele drukker. Is dit de toekomst? De tijd zal het leren.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.