De afgelopen twee weken waren de artikelen van printmedianieuws gratis vanwege ons eenjarige bestaan. Met als doel aan de lezers een indruk te geven hetgeen wij dagelijks aan het nieuws en achtergronden van het nieuws publiceren over de wereld van de gedrukte media. Met een forse toename van de bezoekcijfers.
Erik van Erp: 'We kregen heel wat spontane reacties binnen, waarbij vooral de toename van het aantal nieuwsbrief abonnees opviel. Daarnaast vertoonden onze bezoekcijfers van de website flinke pieken in die periode met regelmatig meer dan 400 bezoekers per dag'.
Peter Luit: 'We gaan in de komende weken de vormgeving iets aanpassen. Na een jaar voeren we enige beperkte wijzigingen door, maar we blijven vasthouden aan een rustige vormgeving en dus prettige leesbaarheid. Voor het einde van het jaar vragen we naar uw mening door middel van een lezersonderzoek. We hopen dat u daaraan wilt deelnemen.'
Vanaf vandaag gaan de meeste artikelen weer achter de betaalmuur. Voor slechts 90 euro per jaar krijgt u volledig toegang tot onze website, met op werkdagen een tot twee actuele berichten over de wereld van de gedrukte media: grafische bedrijven, de opdrachtgevers en de toeleveranciers.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.