U heeft in de afgelopen maand kunnen ervaren op welke wijze Printmedianieuws zich onderscheidt in de berichtgeving over uw branche. Analyses, interviews, beschouwingen en achtergronden bij het nieuws uit de branche vormen onze formule voor een toenemende groep trouwe abonnees.
• Profiteer alleen vandaag nog van onze 'nieuwjaarsaanbieding', een jaarabonnement voor 70 euro ex. BTW in plaats van de gebruikelijke 90 euro
Wij gaan met vertrouwen het nieuwe jaar in! En dat kunnen we vooral dankzij u, onze abonnees en adverteerders! De afgelopen maand hebben we onze betaalmuur op een kiertje gezet, zodat ook niet-abonnees eens een kijkje konden nemen. De resultaten van die 'bezoekbewegingen' hebben we uiteraard goed bijgehouden. Ruim 30% meer dan de gebruikelijke 400 bezoekers per dag. Voor ons een bewijs dat onze mogelijkheden in uw branche nog steeds groei vertonen. Toch wordt vanaf vandaag de 'muur' weer dichtgemetseld. Vanaf maandag staan alweer een aantal nieuwsfeiten klaar waarvoor u toch echt abonnee moet zijn. Op de foto Erik van Erp (links) en Peter Luit.
Look & Feel
Deze maand gaan we ook ons 'uiterlijk' wat veranderen. Na anderhalf jaar wordt het tijd om hier en daar nuances aan te passen, echter de herkenning van ons merk zal uiteraard blijven bestaan. Tegen het einde van deze maand zal de 'verbouwing' in één weekend plaatsvinden. Ook langs die weg zullen we onze inhoud nog beter toegankelijk maken.
2015
Ook zullen we aan de hand van de resultaten van 2014 nog eens scherp kijken naar onze nieuwsrubrieken. Een lezersonderzoek onder onze abonnees wordt overwogen om te bekijken welke rubrieken zouden kunnen vervallen en daar waar mogelijke interesses zijn voor nieuwe rubrieken. Wij kunnen uw hulp daarbij goed gebruiken. Al eerder deden wij een oproep om ons redactieteam uit te breiden. Die oproep resulteerde al in een paar reacties, maar we blijven onverminderd interesse houden in mensen die graag hun specifieke kennis en kunde van bepaalde delen van de branche met ons willen delen.
Branche
2015 zal net zoals de afgelopen jaren wederom een spannend jaar worden voor de branche. De bewegingen die we zien, zullen we dan ook gepast plaatsen in het totaalbeeld van onze economie en vooral ook in relatie met ontwikkelingen van andere media kanalen. Juist in dat aspect onderscheid printmedianieuws zich. We kijken vooral naar de effecten van ontwikkelingen in kennis, kunde, verschuivingen van vakgebieden en vooral ook naar ontwikkelingen waarbinnen grafische kennis kansrijk is binnen andere media segmenten. Samen met u hopen wij op een jaar waarin we veel kunnen leren van al hetgeen wij publiceren over de ontwikkelingen van de grafische branche, maar ook zeker van de steeds belangrijker wordende aanpalende mediasegmenten buiten ons directe gezichtsveld.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.