Het begon als een geroutineerde presentatie van de oprichter van Drukwerkdeal over de geschiedenis van zijn bedrijf in het sprekersprogramma van de Grafische Vakbeurs in Gorinchem. Maar het eindigde als een heuse scoop: Marco Aarnink gaat weg bij Drukwerkdeal. De logische opvolger, algemeen directeur René de Heij, stopt er ook mee.
Kees Arends, topman bij Albumprinter, net als Drukwerkdeal onderdeel van Cimpress (het voormalige Vistaprint), neemt de taak van Aarnink over. Aarnink is naar eigen zeggen in de toekomst nog beschikbaar als ‘ambassadeur’ van Drukwerkdeal, maar gaat zich richten op een ‘totaal andere branche’. Concrete uitspraken over zijn toekomstplannen deed hij niet, op een geplande vakantie naar Australië na.
Ook directeur René de Heij – eerder actief bij Euradius – stapt op en liet niet het achterste van zijn tong zien over zijn toekomstplannen. ‘Als je zo’n goed team hebt gevormd als Marco en ik, dan is het niet logisch om door te gaan bij hetzelfde bedrijf. Ik zie nog wel wat ik ga doen.’
Marco Aarnink kondigde zijn vertrek aan, aan het einde van zijn presentatie over Drukwerkdeal op de Grafische Vakbeurs en Vakbeurs Sign in Gorinchem. De oprichter van Drukwerkdeal verkocht zijn bedrijf begin vorig jaar aan Vistaprint, met het oog op Europese uitbreidingsplannen. De verkoop leverde hem 24 miljoen Euro met daarnaast een earn-out-constructie op.
Zo kondigde Drukwerkdeal de wisseling van de wacht aan.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.