Wie wint de Beste Folder Award en wie de Folder Vakprijs? Maar liefst 2 prijzen voor de beste folders van Nederland zullen worden uitgereikt tijdens het Brievenbusreclame Congres op donderdag 21 mei a.s.
De afgelopen weken hebben consumenten weer kunnen stemmen op hun favoriete folder. Consumenten konden kiezen uit drie categorieën: Nationaal food, Nationaal non-food en Regionaal. Per folder kon specifiek aangegeven worden welk onderdeel het hoogste wordt gewaardeerd.
De genomineerden in de categorie Nationaal food zijn: Dirk, Hoogvliet en PLUS. De folders van Intratuin, Xenos en Zinzi zijn de genomineerden in de categorie Nationaal non-food. Boer Staphorst en Klein gaan de strijd met elkaar aan in de categorie Regionaal.
De winnaars van de derde editie van de Beste Folder Award worden op donderdag 21 mei tijdens het Brievenbusreclame Congres bekend gemaakt.
Folder Vakprijs
De Folder Vakprijs wordt dit jaar spannender dan ooit! De vakjury heeft de genomineerden bepaald: Lidl, Zeeman en Hornbach. De vakjury heeft de folders beoordeeld op aspecten zoals innovatie, regelmaat, merkbouw, onderdeel van de communicatie- mix en opvallendheid. Daarnaast zijn ‘call to action’ en creativiteit beoordeeld. De bezoekers van het BBR Congres zullen door het uitbrengen van hun stem bepalen wie er met de prijs naar huis gaat! Tijdens een interview met Sofie van den Enk (dagvoorzitter) zullen Caroline van Turennout, Manager Marketing & Communication Europe Zeeman, Michel van Slingerland, Marketing Manager Hornbach en Erik Hogenboom Hoofd Marketing & Actiecommunicatie Lidl hun visie geven en de bezoekers overtuigen om op hun folder te stemmen.
Abonnees van printmedianieuws krijgen 50 euro korting op de normale toegangsprijs van € 295. (Bij opmerkingen kortingscode invullen: PMN2015). Inschrijven via de BBR website.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.