Ruim 150 bezoekers trok het evenement ‘10.000 kansen, welke pak jij?’ van drukkerij Wihabo in Geffen op de eerste dag.
Vandaag zijn de grafici aan de beurt, maar gisteren waren het de marketing- en communicatieprofessionals die een bezoek brachten aan het open huis van drukkerij Wihabo in Geffen. Wihabo organiseert het evenement samen met HP en de mogelijkheden van Wihabo’s HP 10000 Digital Press vervulde dan ook een hoofdrol.
Dat het resultaat en de beleving voorop staan en niet de techniek bleek tijdens de presentaties van Henk Jan Beltman ‘Chief Chocolate Officer’ van Tony Chocolonely en Sander Willems van Heijmans. Beide bedrijven zijn tevreden klanten van Wihabo. Beltman: ‘Ik ken inmiddels heel wat drukkerijen en Wihabo is gewoon de mooiste.’
Binnenkort meer over het evenement op Printmedianieuws.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.