Drie dagen lang was het feest in Deventer. Drukwerkdeal bestaat 10 jaar en het nieuwe pand aan de Keulenstraat werd geopend.
Marco Aarnink was trots op zijn ex-collega’s. Sinds zijn vertrek in april is het alleen maar goed gegaan met het bedrijf dat hij 10 jaar geleden oprichtte. Geen woord over de enorme groeispurt die de organisatie nu al een decennium lang maakt en aan de top van de internetdrukkerijen bracht, maar alle aanwezigen begrepen welke prestatie Aarnink had neergezet.
Kees Arends, interim-manager tot januari volgend jaar, liet de opening van het nieuwe pand over aan een bijzondere gast. Ze hadden er lang over nagedacht, maar bij Drukwerkdeal hadden ze geen zin in een ‘grijze wethouder.’ En dus ging de eer naar de jongste klant Tim.
De vijftienjarige koopt visitekaartjes en bedrukte t-shirts voor zijn onderneming – Tim maakt sierraden van fietsonderdelen. Daarmee stond hij symbool voor de nieuwe markt die Drukwerkdeal heeft aangeboord. 10 jaar geleden zou het immers ondenkbaar zijn geweest dat iemand van Tims leeftijd drukwerk aanschafte, want dat was destijds veel te duur.
Binnenkort bij Printmedianieuws: Marco Aarnink over een decennium Drukwerkdeal.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.