Directeur Frank den Hartog keek gisteravond tevreden terug naar de geslaagde klanten- en jubileumbijeenkomst van Dienstencentrum en Stivako vanuit het inspirerende MindCenter in Vianen.
In een ongedwongen sfeer konden de genodigde gasten zich in alle mogelijke vormen 'vermaken' met de talloze workshops, rondkijken bij diverse standjes van gelieerde organisaties en natuurlijk volop netwerken in de centrale ruimte. Binnen de workshops werden diverse onderwerpen in hoog tempo behandeld, elk half uurtje was zo voorbij en vaak tekort. Maar ze zetten allen aan tot 'nieuw denken', of het nu ging over marketing, personeel, organisatie, efficiency of techniek, voor iedereen was er wat te vinden in het programma met maar liefst 18 workshops verdeeld over middag en avond.
Innovatie en samenwerking
Om 5 uur werd de enige plenaire lezing gehouden door prof. dr. Peter van der Sijde, met als thema 'innovatie en samenwerking'. Als rode draad koos hij de veranderende maatschappij als kansenmotor voor de branche. Daaraan voorafgaand tekende directeur Frank den Hartog de geschiedenis op van zowel Dienstencentrum en Stivako. Oud Stivako directeur en tegenwoordig zelfstandig ondernemer/docent Lex Bergers was aanwezig om zelf op speelse wijze invulling te geven aan de workshop marketing.
Partners
Talloze netwerk- en mediapartners bemanden de diverse standjes in de verschillende 'bijruimtes' rondom de centrale ruimte: Allegro, Industrial Energy Experts, Graficus, KVGO, Metaview, MKB informatiebeveiliging, Printmedianieuws, SCCI, SCGM, X-Flow en IEE-EMPSI-projectteam. Er was volop belangstelling voor de diverse diensten en producten, waarover nog lang werd nagepraat tijdens de netwerkborrel na de workshops.
Boek
Aan het einde van de geslaagde bijeenkomst stond iedereen nog een verrassing te wachten. Het boek 'Ik wil nu echt aan de slag met marketing', geschreven door Lex Bergers en Frank den Hartog werd bij de uitgang aan alle gasten uitgedeeld.Het boek behandelt in vijf achtereenvolgende hoofdstukken de volgende onderwerpen: marketing en reclame, communicatiemiddelen, content marketing, online marketing en tot slot marketing automation.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.