Lex Bergers gaat zich binnen printmedianieuws richten op ‘de mens binnen de organisatie’. Met zijn jarenlange ervaring als trainer, auteur en coach heeft Lex zich ontwikkeld als specialist binnen de psychologie van printmedia organisaties op het gebied van samenwerking, sales en marketing.
Lex Bergers: ‘Ik vind het bijzonder leuk een bijdrage te mogen leveren aan het succes van printmedianieuws. Ten eerste natuurlijk inhoudelijk op de genoemde onderwerpen. Als trainer en coach kom ik vele situaties tegen in printmedia bedrijven, die het beschrijven meer dan waard zijn en waar de lezer ook lering uit kan trekken. Daarnaast hoop ik een bijdrage te kunnen leveren in de verdere ontwikkeling van de titel’.
Lex Bergers gaat maandelijkse column maken met 'human interest' als focus
Peter Luit: ‘Met Lex krijgen we een stuk gedegen kennis rondom ‘mensen’ binnen. Zijn analytische inzichten maken het mogelijk om in een column achtige opzet onze lezers te voorzien van een mix van need-to-know en nice-to-know artikelen. Die laatst vooral met zijn bekende glimlach uit zijn eigen ervaringen’.
Lex Bergers was onder andere directeur van Stivako en had een bijdrage aan de ontwikkeling en uitvoering van verschillende opleidingen voor de grafische branche. Hij is als docent/trainer nog altijd verbonden aan Stivako, daarnaast is hij actief als lid van het management team van ReconnAct Maatjesprojecten en is hij cöordinator van het Eemsnoer.
Eind 2015 publiceerde hij in samenwerking met Frank den Hartog van het Dienstencentrum het laagdrempelige boek ‘Ik wil nu echt aan de slag met marketing".
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.