Na 15 jaar was er behoefte aan betere en meer bij de huidige tijd passende bedrijfsruimte, zegt Erwin Versteeg. ‘Vanaf 1 mei zijn we dan volledig up and running vanuit de nieuwe locatie aan Het Wolbert 33 in Enschede.’
Erwin legt zelf in een email uit waarom de verhuizing noodzakelijk is. We laten hem aan het woord:
‘Doordat we nogal een wensen lijst hadden, hebben we ruim de tijd genomen om uit te kijken naar een locatie waar we weer lange tijd vooruit kunnen. Het nieuwe pand is dan ook multifunctioneel en we kunnen echt alle kanten op. Net als onze oude locatie is het goed te bereiken en is het een zichtlocatie. Naast de verhuizing zullen we tevens de capaciteit weer verder uitbreiden. De maand april zal worden benut om het pand in te richten naar onze wens en de nieuw aangeschafte en de extra drukcapaciteit zullen gelijk op de nieuwe locatie worden geïnstalleerd. De ‘oude’ drukkerij zal eind van de maand worden verhuisd. Daardoor willen we voorkomen dat de levertijden uit gaan lopen. Het online deel zal zoveel mogelijk buiten de reguliere tijden worden verhuisd. De bereikbaarheid blijft daardoor optimaal.’
E-marketing
‘Door de uitbreiding in de productie, het inspelen op de veranderende logistieke aspecten en de herstructurering van de marketing/sales zal het aantal medewerkers toenemen. Allereerst zal er in de productie uitbreiding plaatsvinden. Daarna zal de e-marketing en sales worden uitgebreid. Met de indeling en de automatisering wordt daar al rekening mee gehouden. Op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan het trainingsprogramma. Een van onze kenmerken is niet voor niets: liefhebbers van vroeger met de kennis van nu. In wezen willen we bereiken dat alle bij betrokken medewerkers/partners goede kennis hebben van het assortiment en er begrijpelijk over kunnen vertellen naar de klanten. Daarnaast weten ze de klant te raken met de passie voor het assortiment en het vak.’
Webportal
‘De huidige tijd brengt volgens onze beleving ook mee dat er korte lijnen zijn, er direct beslissingen kunnen worden genomen, men weet waarover men het heeft en ook de lokale persoonlijke beleving in balans met onze digitale showroom, de webportal. Niet alleen voor onze directe medewerkers, maar ook voor onze lokale partners. Immers, we zijn er ook van overtuigd dat een ieder eigenlijk liever lokaal zou willen kopen. Natuurlijk wel met behoud van de online voordelen. Om met de huidige prijzen nog een gezonde marge te halen is het noodzakelijk een super voorspelbare en maximaal bezette productie te hebben. Dit kan wat ons betreft alleen maar door ook met mensen te werken die weten wat ze moeten doen en hoe ze dat moeten doen. Daarnaast dienen ze te beschikken over een bepaalde mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid gevoel.’
Laagste prijs
‘Alleen dan ben je in staat om de beste producten te leveren tegen de laagste prijs. Monitoren van productie en sales (kansen) is dan ook erg belangrijk. Waarbij natuurlijk de klant niet alleen centraal staat maar ook een centrale rol heeft. Daarom is het contact met onze partners ook buitengewoon belangrijk. Samenwerken wordt naar onze mening alleen nog maar belangrijker. Het stelt ons daarnaast in staat samen te ontwikkelen en dichter bij de klant te staan. Iedereen staat met scherpe focus in de startblokken om in het nieuwe pand alles te kunnen doen wat in het oude nog niet kon.’
Up and running
‘Iedereen bij degoedkoopstedrukkerij.nl staat met scherpe focus in de startblokken om in het nieuwe pand alles te kunnen doen wat in het oude nog niet kon. Vanaf 1 mei zijn we dan volledig up and running vanuit de nieuwe locatie aan Het Wolbert 33 in Enschede.’
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.