EVENEMENT - PrintPakt ontdoet zich op creatieve wijze van haar intern gerichte campagnes. De keuze om aan de Dutch Design Week deel te nemen is een positieve impuls voor het tot nu toe wat gematigde resultaat.
Vanaf zaterdag 22 oktober tot en met zondag 30 oktober worden maar liefst 31 zeer uiteenlopende sessies gehouden over de kracht van papier. Met de slogan 'print is back' zal de organisatie zeker aandacht trekken bij een zeer uiteenlopend publiek.
Getallen
Vorig jaar trok het event zo een 275.000 bezoekers. Dit jaar staat 'The Making Of' centraal als thema, uitermate geschikt voor makers van printproducten uit de branche. Zo een 2500 ontwerpers uit zeer uiteenlopende sectoren tonen hun creativiteit op het event.
Marketing print
Met dit initiatief wordt vooral de gebruiker actiever benaderd, in plaats van de producenten zelf. De relatieve onbekendheid met de innovaties in print hebben de potentie bij maar liefst 275.000 bezoekers herontdekt te worden. Een stuk marketing van formaat! Bestel alvast uw kaarten.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.