MARKETING - Wat zijn de eerste ervaringen met de ja-ja sticker in Amsterdam? Wat zijn de alternatieven? Welke kansen biedt de technologie? Wat weten we van de impact digitaal versus print? Wat zijn de kostenaspecten van verschillende opties?
Doelstelling
Na deze bijeenkomst neemt u met meer kennis uw marketing besluiten. Kunt u het bereik optimaliseren. En kunt u medewerkers, directie en klanten (!) beter informeren.
Relevante actuele informatie
De nieuwste stickerpenetratie- en bereikcijfers in A’dam. De status van de campagnes van retailers en verspreiders/drukkerijen in reactie op de opt-in regeling voor de folder. De mogelijkheden van optimalisatie van de eigen folder. Een heldere blik op de alternatieven, zoals de folderpakketten op maat, inserten, digitale folder, nieuwe huis-aan-huis initiatieven. Uit eerste hand informatie over de vergelijkbare ontwikkelingen in Denemarken en hun impact daar.
Kwalitatieve bijdragen
Door Caroline van Turennout, voorzitter van de retailers vereniging Retail Media Initiatief. Kennispartner BBR Academy, HPG, Marcel Veenstra. Coop Denemarken, strateeg Wolfgang Pohlentz. En Herbert Haaij, initiator BBR Congres & Academy.
Wie zijn er?
De eerste inschrijvingen zijn binnen. Retailers uit food, fashion, huisdecoratie, elektronica, tuin en bouwmarkten hebben zich al aangemeld. Let op: Vol = Vol
Wat wij van de deelnemers verwachten
Actieve participatie en openheid. De wil om visies, ideeën, meningen en ervaringen te delen. Dat alles in een informele sfeer. Neem ook een collega mee om samen nog meer uit deze unieke sessie te halen.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.