ALGEMEEN - De afgelopen vier jaar verstuurden we een wekelijkse onze nieuwsbrief met daarin de highlights van ons nieuws en achtergronden van het nieuws vanaf onze website. Ons doel is naast informatie vooral ook inspiratie te bieden als wekelijks contactmoment binnen een branche die sterk in verandering is.
Natuurlijk blijven we dat ook doen. In de afgelopen vier jaar is ons bestand langzaam maar zeker gegroeid en nog steeds melden nieuwe lezers zich aan. En natuurlijk verliezen we ook wel eens een lezer. En wij vinden dat afmelden ook makkelijk moet kunnen, hetgeen u wekelijks bij ontvangst van de nieuwsbrief kunt doen, net zoals het wijzigen van uw gegevens. Het liefst zien we het aandeel nieuwsbriefabonnees nog groeien en natuurlijk nog liever betalende abonnees op onze website.
Al onze activiteiten worden betaald uit de optelsom van de inleg van het abonnementsgeld van onze abonnees en onze trouwe partners voor wij wie een stukje extra marketing mogen invullen. Natuurlijk staat privacy bij ons hoog in het vaandel, juist in onze industrie is dit van groot belang. Ook wij hebben al een paar maanden een privacy statement op onze website staan, waarin we aangeven op welke wijze wij met gegevens van onze relaties omgaan. Zorgvuldig dus.
Wij willen graag door met u als abonnee en/of nieuwsbrief-abonnee en we willen daarmee onze 'community' verder uitbouwen en ontwikkelen op basis van relevantie en inspiratie. Leest u onze nieuwsbrief nog niet of bent u misschien nog geen abonnee? Maak dan uw keuze en meldt u verder zonder AVG zorgen aan.
Geef een reactie
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.