EVENEMENT - Een prestatie van formaat om ca. 1400 partners/resellers in de Fabrique te Utrecht te ontvangen. Directeur Haico Meijerink en zijn team lieten niets aan het toeval over om het de aanwezigen enorm naar hun zin te maken. En dat lukte zeker met de titel 'Print & Inspire'.
• Leestijd ca. 2 minuten
Een dagvullend programma met keynotes (o.a. Antal de Waij, Huib van Bockel, Karl Raats en Renee van Eck), diverse lezingen en workshops. Maar vooral ook voorbeelden van concrete producten (in print) die door de deskundigen in de 'Drukwerkdeal.nl laboratoria' worden bedacht. Niet alleen zomaar verkopen wat de klant vraagt, maar de klant verrassen met 'applicaties' waaraan ze zelf nog niet hadden gedacht. Directeur Haico Meijerink sprak met passie (zie kopfoto met het 'wow' momentje) van 'drukwerk als kunst'. En om dat te onderstrepen vertelde hij dat de gehele aankleding van deze partner/reseller dag grotendeels bestond uit eigen producties. Lourens Scholing, de PR manager achter het merk Drukwerkdeal.nl, vult aan: 'Er gaat echt wel wat werk aan vooraf om zo een programma neer te zetten. We spelen in op de vooruitgang die gewenst wordt door onze partners/resellers. Kijk straks maar naar de lezing van onze commercieel directeur Martijn Jansen. Hij gaat rechtstreeks de interactie aan met de aanwezigen door de meest baanbrekende vragen te stellen omtrent ons merk. Daar leren we van, waardevolle input.'
Print & Inspire overtreft alle verwachtingen
Durf
Durf kan het bedrijf niet ontzegd worden. Jansen stelde pittige vragen. Zo een 400 deelnemers gaven in de ochtend (via een mobiele enquête applicatie) hun mening over verschillende onderwerpen zoals het karakter van de verwachtingen rondom Drukwerkdeal.nl, het productaanbod, het 'First Class' service concept, de meest ideale aanlevermomenten van bestanden, aanbevelingen naar anderen en het gebruiksgemak van de website. Dat pakte allemaal goed uit, maar er zaten zeker wat leer elementen in. Goed stukje marketing om een flink deel van je partners/resellers te bevragen naar hun ervaringen met het merk Drukwerkdeal.nl
Dat print springlevend is werd bewezen door het enorme grote aantal jonge aanwezige 'printliefhebbers' op dit event
Inspirerend
De formule staat als een huis en zal na deze tweede editie zeker navolging krijgen. Of de partners/resellers er (weer) twee jaar op moeten wachten is nog niet zeker. Maar wat wel zeker is, dat de marketing machine van Drukwerkdeal.nl volop draait. Een dag om met positiviteit op terug te kijken.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.