MARKETING - Ruim 400 deelnemers waren actief tijdens het SalesForum en de Conventie van Multicopy The Communication Company met het thema ‘Refresh’. Het waren twee dagen dag vol kennis, inspiratie en marketing, maar het was vooral een platform voor alle Multicopy-ondernemers en -medewerkers.
• Leestijd ca. 2 minuten
Op vrijdag waren veel ondernemers en commerciële medewerkers al aanwezig voor het SalesForum. Zij leerden tijdens de interactieve SCANshow alles over de vier persoonlijkheidskleuren en hoe zij hun communicatie op hun gesprekspartner kunnen afstemmen. Binnen een half uur werd er door de hele zaal gezongen en gelachen. Met veel humor, heldere voorbeelden, muziek en sketches werden de vier gedragstypes op het podium uitvergroot. Ter lering en vermaak van iedereen in de zaal.
Toegevoegde waarde
Na de lunch vertelden verschillende Business Partners over de toegevoegde waarde die verkopers aan hun producten en diensten kunnen toevoegen. Dit is een belangrijk onderdeel binnen de strategie van Multicopy The Communicaton Company, waarbij de partners een belangrijke rol spelen in het toevoegen van waarde richting de eindklant. In de avond was het tijd voor een gezellige borrel en het sales- & ondernemersdiner. Hieraan voorafgaand konden er in de fotostudio nieuwe portretfoto’s worden gemaakt voor gebruik in o.a. social media.
Neurowetenschapper Erik Scherder
Een dag later begon de Conventie voor alle Multicopy’ers met neurowetenschapper Erik Scherder die een wervelende sessie gaf over het uitdagen van je brein om het gezond te houden. Absoluut geen saai college maar een interessant en inspirerend begin van de dag.
Op de inspiratiebeurs, waarbij alle belangrijke Business Partners van Multicopy aanwezig waren, werden er goede gesprekken gevoerd onder het genot van een heerlijke walking lunch. ’s Middags was er keuze uit 8 verschillende interessante kennissessies op het gebied van marketing, social media, signing en verkoop om het kennisniveau van alle aanwezigen verder te verhogen. Aansluitend werden de strategische visie en de marketingcampagne van Multicopy The Communication Company gepresenteerd. En de dag werd afgesloten met een diner, Awarduitreiking en een feestavond.
Awarduitreiking
Tijdens de Awarduitreiking zijn Lammert Stavast & Andries Knol van Multicopy Drachten uitgeroepen tot Franchisenemer van het Jaar 2018. Zij ontvingen een geheel verzorgde week naar de Conventie van FSI in Amerika.
Daarnaast waren er Awards voor de Senior Sales Professional (Kees van Staa van Multicopy Utrecht Centrum) en Sales Professional (Linda Wijnen van Multicopy Zeist). Zij ontvingen beide een geheel verzorgde reis naar het Sales Forum van FSI in Amerika. Tot slot werd ook de top 10 van grootste Multicopy ondernemers bekendgemaakt.
Credit foto’s: Robert Aarts
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.