PRODUCTIE INNOVATIE - VIGC uit België heeft door middel van een partnerovereenkomst met Keypoint Intelligence/Infotrends een reeks onderzoeken opgezet met betrekking tot marktinzichten en trends in de printmediabranche.
• Leestijd ca. 2 minuten
Het onderzoek omvat drie losse Engelstalige onderdelen, die naar keuze kunnen worden ingevuld. Doe vooral mee, via het VIGC zullen de uiteindelijke resultaten ook op printmedianieuws worden gedeeld.
- Digital front ends that drive digital printing presses with commercial printers and in-plant printing operations
- User experience when operating digital presses, and what the future can expect
- The challenges of optimizing digital presses for the broad range paper/media types used in a print operation
Op basis van de inzendingen neemt een medewerker van Keypoint Intelligence/Infotrends contact op met deelnemers (die dat wensen) voor nadere uitleg en informatie omtrent de ingevoerde antwoorden. Elke deelnemer krijgt daarvoor een cadeaubon van 180 euro. Het betreft een telefonische discussie over bovenvermelde onderwerpen. De online enquêtes vergen ca. 1 minuut elk.
Webinars
In de samenwerking met VIGC zijn een viertal webinars (elk ca. 30 minuten) ontwikkeld, die zeker de moeite van het bekijken waard zijn. VIGC-leden kunnen deze webinars zonder extra kosten bekijken. Voor printmedianieuws abonnees gelden aantrekkelijke kortingen. Per stuk €250, de hele serie voor €850 ex. BTW, neem contact op met de redactie. De vier webinars omvatten de volgende onderwerpen:
- European Production Software Outlook (zie kopbeeld)
- Production Digital Printing Market Trends and Forecast
- Colour Digital Print For Label and Packaging in Europe
- Wide Format Market Trends
Het Amerikaanse onderzoeksbureau Keypoint Intelligence/Infotrends is een bekende organisatie op het gebied van onderzoek binnen diverse high-tech sectoren, waaronder printmedia. Het bureau werd vooral bekend op het gebied van cijfers en analyses rondom de marktontwikkeling van de high-end printerfabrikanten. Enige jaren geleden stopten zij met de gratis publicatie van deze cijfers. De rapporten van Keypoint Intelligence zijn doorgaans kostbaar en worden derhalve veelal alleen door de grotere toeleveranciers gekocht. De weblog van het bedrijf met samenvattingen van de rapporten is kosteloos bereikbaar.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.