PARTNER BIJDRAGE - De recente XSYS Virtual Summit trok met succes meer dan 700 inschrijvingen uit alle hoeken van de wereld gedurende vier dagen in juni.
• Leestijd ca. 2 minuten
Een vol programma, met geselecteerde inhoud rekening houdend met regionale en marktsegment gerelateerde behoeften, behandelde alle aspecten van flexografische productie, waarbij XSYS (onderdeel van de Flint Group) oplossingen live werden getoond, door middel van expertrondes en virtuele demo's. Samen met partners uit de industrie ging het bedrijf ook in op belangrijke markttrends, zoals hoe duurzamere drukmethoden kunnen worden geïmplementeerd en de voordelen van drukken met een groter gamma.
Groot succes
"Onze eerste XSYS Virtual Summit was een groot succes en we zijn ontzettend blij met de feedback die we van de aanwezigen hebben ontvangen," aldus Friedrich von Rechteren, Global Commercial VP bij XSYS. "We hebben zeker ons doel bereikt om klanten te helpen de pijnpunten in flexodruk aan te pakken en hun vragen te beantwoorden. Het was ook een fantastische kans om onze nieuwste oplossingen te presenteren aan een multinationaal publiek en echt onderzoek te doen naar de huidige staat van de flexografische technologie en de toekomst ervan."
Overall Equipment Efficiency
Tijdens de sessies kwamen de vele manieren aan bod, waarop XSYS-oplossingen bedrijven kunnen helpen die actief zijn in de segmenten tag & label, flexibele verpakkingen en golfkarton, om de totale efficiëntie van de apparatuur (OEE - overall equipment efficiency) in hun pre-press- en pressroom te verhogen. De aanwezigen leerden hoe de drukkwaliteit kan worden geoptimaliseerd door het juiste type plaat en drager te kiezen voor de opdracht uit het uitgebreide XSYS-portfolio. Ze hoorden ook hoe plaatverwerking in een ThermoFlexX Catena of nyloflex® Xpress systeem een betere plaatkwaliteit en -consistentie garandeert, en kosten en afval vermindert.
Partners
Om het hele spectrum van flexografische plaatverwerking en -druk te bestrijken en de resultaten van recente onderzoeksproeven te presenteren, had XSYS ook samengewerkt met partners Windmöller & Hölscher, Uteco Group, Soma, Nilpeter, BASF, Sappi en Hybrid Software. De meeste sessies werden aangevuld met live Q&A's, waarbij de aanwezigen de kans hadden om de experts te ondervragen.
Na het succesvolle evenement is XSYS van plan om haar eigen virtuele platform verder te ontwikkelen om een nog dynamischere ervaring te bieden met meer interactie en nieuwe functionaliteiten. De herlancering is gepland om live te gaan tegen het begin van het vierde kwartaal van dit jaar.
"Tijdens de COVID-19 pandemie hebben we allemaal onze manier van interactie moeten veranderen, en als gevolg daarvan hebben we nieuwe en zinvolle manieren ontwikkeld om met onze klanten te communiceren," aldus Ozan Ozturk, Global Marketing & Communications Manager. "Een van de belangrijkste conclusies van ons eerste online evenement is, dat we moeten blijven innoveren op dit gebied om nog meer waarde toe te voegen, omdat we geloven dat virtuele evenementen heel erg deel uitmaken van de toekomst van de industrie." Hij besloot: "We willen de flexo-community samenbrengen en de plek worden waar je de nieuwste game-veranderende producten en diensten kunt vinden, allemaal op één speciaal platform."
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.