DIT WAS HET JAAR - De redactie sluit het jaar 2022 af. Deze week tekenden Hans Baljet, Jolanda van Drie, Marco den Engelsman en Jan Vroegop hun eigen belevenissen op over hetgeen zij belangrijk vonden in 2022.
Het behoeft geen toelichting dat de samenleving na de corona-pandemie snakte naar een normaal jaar. Dat werd 2022 niet. Corona liet zijn sporen na, maar niemand kon verwachten dat 2022 economisch bezien nog turbulenter werd in vergelijking tot de twee jaren daarvoor.
Natuurlijk is het voor velen lastig om dan toch positief te blijven, nieuwe wegen te vinden met nieuwe businessmodellen, producten of diensten, allemaal in het belang van klanten die op hun beurt ook hun behoeften al dan niet fors aanpasten om op actuele situaties in te kunnen spelen.
Hoe dan ook, we sluiten 2022 af en we beginnen met frisse moed aan 2023. Natuurlijk blijven we geconfronteerd met hogere prijzen voor energie, transport, basisgrondstoffen en alles wat daarmee verbonden is binnen de printmedia keten. Maar er zijn ook voldoende kansen om te vernieuwen, nieuwe wegen te zoeken en vooruit te blikken.
De redactie wenst u binnen alle uitdagingen een positief, maar bovenal een gezond 2023 toe.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.