VERPAKKINGSMEDIA – Organisator Tarsus wil op Labelexpo-beurzen gidsend zijn voor de labelindustrie. Vooral Belgische stakeholders e.a. gaven hiervoor inbreng op de arena-beurspaviljoens. Automatisering, Flexible Packaging en Industrie 4.0 vormden de highlights.
Premium...
Converting, veredeling & finishing op LabelExpo’23
VERPAKKINGSMEDIA – Op LabelExpo’19 was de verhouding labeldruk/print versus labelconverting 8:9. Verwachting voor LabelExpo’23 is dat converting die verhouding gaat overtreffen. Zéker wanneer alles buiten labeldruk/print als converting telt; tot-en-met leveringsgerede zelfklevende labels, gewikkeld op dispenserrollen.
Premium...
LabelExpo 2019 Brussel: niet alles goud wat er blinkt
VERPAKKINGSMEDIA – De 40e LabelExpo-Europe werd gedomineerd door convertingequipment; meer dan alle labelpersen tezamen. 50% meer convertingsystemen dan in 2017! Nu was de verhouding tussen labeldruk versus labelconverting 8:9. In 2017 was dat nog 4:3. Digitaaldruk steeg fractioneel. Het flexolabel- en offsetdrukaanbod handhaafde zich.
Premium...
Reacties