BRANCHE – Het marktonderzoeksbureau DVJ Insights deed samen met Adformatie onderzoek naar de verwachtingen omtrent bereik, effect, doelstellingen en performance van verschillende on- en offline mediakanalen in marketing. Print scoorde als ‘duur kanaal’ slecht. We vroegen onderzoekbureau DVJ Insights naar de verschillende onderzoeksaspecten.
Premium...
Adformatie stopt ‘voorlopig’ met printuitgave
BRANCHE – Adformatie stopt in print, althans zo lijkt het. Dat vernam de redactie via Bas Vlugt van het Nederlands Medianieuws. Hij sprak terecht van het einde van een tijdperk. Tegelijkertijd lanceert de uitgever een nieuw online initiatief.
Premium...
Niet zomaar roepen dat ‘print weer terug is’
BRANCHE – Alsof er een klein feestje wordt gevierd aan de Boeing Avenue na een paar publicaties over de ’terugkeer van print’. We deden wat onderzoek en nuanceren het feestje enigszins. Waarheid was, is en blijft dat print prima past in een crossmediale mix van media kanalen. Maar het is natuurlijk niet zo dat alle verdwenen print producten nu ineens weer massaal zullen terugkeren.
Premium...
Adformatie zegt: ‘Print is helemaal terug’
Adformatie kopt deze week ‘Print is helemaal terug, en dat komt vooral door jongeren’. Dat wekt natuurlijk meteen de nieuwsgierigheid. Goed nieuws natuurlijk, maar waarop is deze bewering gebaseerd?
Premium...
Reacties