PARTNER BIJDRAGE – GOC directeur Marcel Lamain stelt zich bescheiden op en is zeker geen man van verstrekkende uitspraken. Toch schuilt er onder die bescheidenheid de nodige zorg over de arbeidsmarkt, kennis en loopbaan ontwikkelingen.
Lees verder...
Grote Grafische Arbeidsmarkt Debat: losse meningen
OPINIE – Het Grote Grafische Arbeidsmarkt Debat leverde aan de hand van 5 stellingen vooral een reeks losse meningen op. De marco-economische beschouwingen, gepresenteerd door Mathijs Bouman, schetsten wel een goed beeld van economie en arbeidsmarkt, maar de deelnemers verzandden al snel in hetgeen speelt in hun eigen ondernemingen.
Premium...
Social media kanalen voor werving millennials
BRANCHE – Om printmediabedrijven aantrekkelijk te maken voor jonge werknemers, moeten deze bedrijven ‘schitteren’ op social media kanalen. De uitstraling aldaar is bepalend. De branche doet nog steeds te weinig aan online recruitment marketing.
Premium...
Hoezo praten over de arbeidsmarkt in de branche?
OPINIE – Jarenlang hebben ondernemers in de branche noodgedwongen moeten snijden in talloze zaken: technologie, mensen, marketing en bovenal lonen en dus in capaciteit van kennis en kunde. Is er anno 2019 een keerpunt? Praat komende donderdag in ieder geval mee!
Lees verder...
Reacties