BRANCHE – Tijdens de recent gehouden Vakdag Print & Sign was één ding wel duidelijk. Namelijk dat veranderen de enige constante is binnen de bedrijfsvoering van een grafimedia- onderneming.
Premium...
Verantwoord ondernemen als marketinginstrument
MENSEN – Sinds twee jaar is Han Verkerk werkzaam als commercieel directeur bij Tuijtel. Onder de bedrijfsnaam Tuijtel staat vermeld ‘ideas to paper’. De redactie vroeg aan Han Verkerk om dit eens nader toe te lichten.
Premium...
Het INK-managementmodel als spiegel bij veranderen
PRODUCTIE INNOVATIE – ‘Gaan we haasten? Rustig aan doen, het waait wel weer over. Hebben we het dan altijd fout gedaan? Waarom is dit nodig? Laat de directie ook eens wat doen’ zijn veel gehoorde opmerkingen bij veranderingsprocessen.
Premium...
Het zakendoen moet beter in de grafische industrie
MENSEN – Op ons artikel over persoonlijk drama bij een faillissement ontvingen wij een reactie van Mario Klomp. Hij stelt in zijn schrijven dat conventionele drukkerijen maar blijven volharden in oude systemen en wijze van benaderen van de markt. Gevraagd om zijn uitspraak nader toe te lichten, bleek Klomp hier van harte toe bereid te zijn.
Premium...
Reacties