KORT NIEUWS – Em. de Jong doet grote overname in Duitsland. BOPE#18 bijna uitverkocht, en congres Brievenbusreclame in de steigers. Agfa verhoogt prijzen drukplaten. Einde Het Grafisch Forum. Wij lazen de afgelopen week het nieuws en zetten alles op een rijtje. In 5 minuten weer volledig op de hoogte.
Premium...
20e Brievenbusreclame in ‘ban’ van A’damse folders
EVENEMENT – De aankondiging door dagvoorzitter Maarten Bouwhuis liet er al geen gras over groeien. Voor- en tegenstanders van de JA/JA Stickers zouden voor het eerst buiten de politiek de strijd met elkaar aangaan. Johnas van Lammeren (PvdD – Amsterdam) won het debatje met gemak.
Lees verder...
Sfeerimpressie ‘brievenbusreclame 2015’: print springlevend
Met een nieuwe formule was de beleving van het congres ‘Brievenbusreclame’ in De Glazen Ruimte zeker de moeite waard. Met ruim 200 deelnemers was er voor elke wat wils: visie, metingen, offline, online en humor. En gedrukte folders blijven.
Lees verder...
De beste folders van Nederland
Wie wint de Beste Folder Award en wie de Folder Vakprijs? Maar liefst 2 prijzen voor de beste folders van Nederland zullen worden uitgereikt tijdens het Brievenbusreclame Congres op donderdag 21 mei a.s.
Lees verder...
Congres Brievenbusreclame in nieuw jasje
Met een vernieuwde website, een nieuwe formule en een nieuwe dagvoorzitter verwacht Herbert Haaij met zijn 19e editie een brug te slaan tussen ‘verjongen, verbinden, verzilveren’. Hoe gaat het in de wereld van de brievenbusreclame?
Lees verder...
Reclamefolders: geen groei, wel meer crossmediale toepassingen
In gesprek met Herbert Haaij, de organisator achter het congres ‘Brievenbusreclame’, een titel waar pure on-line marketeers volgens hem onterecht om lachen. De gedrukte folder zorgt in de mediamix van grote merken voor meer merkbewustzijn en vooral traffic. Hoe doet ‘print’ dat?
Premium...
Jaarverslag uitgevers 2012 geeft cijfers over 2011
Wie in juni 2013 een jaarverslag uitbrengt over het jaar 2012 verwacht daar veel cijfers over het jaar 2012. Maar niet bij het NUV, het Nederlands Uitgeversverbond. Daar worden alleen maar cijfers over het jaar 2011 genoemd. Dat is opvallend, net als het noemen van verschillende cijfers voor hetzelfde onderwerp.
Premium...
Social media vaak nog geïsoleerd ten opzichte van totale ‘mediaplaatje’
Het is onomkeerbaar: de invloed van social media in commerciële bedrijfsprocessen. Vrienden, likes, retweets en profielen zijn menig bedrijf ‘wat’ waard in de communicatie naar hun doelgroepen, die zij al dan niet onttrekken uit die verzameling ‘gegevens’ vanuit de gebruikte social media kanalen.
Premium...
Reacties