VERPAKKINGSMEDIA – K2022 Düsseldorf; domein van een machtige- onder druk staande plasticlobby. Wèl grafisch bevestigend waar het ging om bedrukking van verpakkingsfolies met solventinkten en rondverpakkingen met LedUV. De bezoekersaantallen zakten dit jaar tot 176.000, van 225.000 in 2019. Ook 9% minder exposanten.
Premium...
DDW: Blik op de toekomst vol data en duurzaamheid
EVENEMENT – Datagedreven waardecreatie, duurzame materialen en een blik op de toekomst. Wie de Dutch Design Week bezoekt, komt niet alleen met design inspiratie thuis!
Premium...
Sneak preview op de toekomst: ‘data centraal’
EVENEMENT – Tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven werd duidelijk dat niet het drukken of printen het belangrijkste onderscheid bepaalt voor succesvolle druk- en print bedrijven, maar ontvangst, verwerking en beheer van data van de opdrachtgevers. Maar dan wel in al zijn hoedanigheden.
Lees verder...
PrintPakt pakt uit met DDW magazine
EVENEMENT – In de aanloop naar de Dutch Design Week heeft het KVGO het project PrintPakt een extra impuls gegeven met een kijk- en lezenswaardig magazine. Alles in het teken van het opwekken van inspiratie om vooral DDW te bezoeken.
Lees verder...
‘Drukwerk moet je kunnen voelen en zien’
PRODUCTIE INNOVATIE – Hoe maak je drukwerk weer sexy? Immers, drukwerk moet je ruiken, zien, horen, voelen en proeven, zegt Annemarie Kleve. Door slimme combinaties van papier en inkt. Dit keer gaat het over ‘voelen’.
Premium...
Drukwerk moet weer sexy worden: ‘Ruiken’!
PRODUCTIE INNOVATIE – Hoe maak je drukwerk weer sexy? Die vraag speelde al langer door het hoofd van Annemarie Kleve. Drukwerk moet je ruiken, zien, horen, voelen en proeven. Door slimme combinaties van papier en inkt.
Premium...
Reacties