MENSEN – Het komt nog voor: bedoeld wordt carrière maken in de grafische industrie. Zoals bijvoorbeeld is Kees Diamant. Begonnen op veertienjarige leeftijd als de spreekwoordelijke krullenjongen bij de destijds zeer gerenommeerde Drukkerij Wyt in Rotterdam.
Premium...
Aandachtspunten voor het vinden van klanten
MARKETING – Het is de hamvraag voor iedere ondernemer: hoe kom ik aan klanten? Het maakt daarbij weinig uit of je een starter bent op de markt of een ervaren verkoper of zelfs commercieel directeur. Het is hooguit een kwestie van wat langer rondlopen in de business. In het algemeen komen klanten ook niet naar je toe. Je zult dus iets moeten verzinnen. Je kunt bijvoorbeeld koud acquireren of netwerken.
Premium...
Innovatie en samenwerking in de grafische industrie
BRANCHE – Bij innovaties denkt bijna iedereen automatisch aan techniek. Innovatie is echter ook: een nieuwe marktbenadering, een ander productieproces, een nieuwe manier van organiseren, een andere wijze van distribueren, samenwerking aangaan. Kortom, doen wat nog niemand gedaan heeft. Het ongewone gewoon maken.
Premium...
Op Experience Tour bij Quantes in Rijswijk
BEDRIJVEN – Voor elke onderneming die de omslag wil maken naar werkelijke klantgerichtheid geldt, dat inspirerende en gevisualiseerde verhalen veel sprekender zijn dan de gebruikelijke bedrijfsinformatie. Bij Quantes doen ze dit door met enige regelmaat klanten en prospects op het bedrijf uit te nodigen voor een zogenaamde Experience Tour. Printmedianieuws was ook uitgenodigd.
Premium...
Reacties