VERPAKKINGSMEDIA – LabelExpo-publiciteit creëert het beeld dat zelfklevende etiketten dé hoofdzaak zijn. Brancheorganisatie FINAT draagt daaraan bij. Maar ónder dat (beurs)maaiveld zitten veel meer etiketteringen die verpakkingen hun identiteit geven.
Premium...
Empack’23 beurs: onrust voor packaging-stakeholders
EVENEMENT – Deze Nederlandse verpakkingsbeurs stond onwillekeurig in het teken van EU’s voorstellen ‘Packaging and Packaging Waste Regulation’ (PPWR dd. 30 november 2022). Circa twee dozijn grafisch te relateren stakeholders probeerden er met hun beurspresentaties ‘zo groen mogelijk’ op in te zoomen.
Premium...
ESMA’s Pid: creativiteit bepaalt succes interieurdeco
SIGNPRINT – Wideformat inkjetprint realiseert een gestaag toenemend marktaandeel in fysieke decoratieprint. ESMA’s Print interior decoration conference herbevestigde dat de triggers voor groeipotentie bij printproducties voor interieurdecoratie, als nooit tevoren liggen bij designcreativiteit, materiaalcreativiteit en materiaalinnovatie.
Premium...
Reacties