BRANCHE – De tijd dat krantenbedrijven adverteerders exclusief overtuigden van de kracht van print, ligt inmiddels achter ons. De strijd met Google en Facebook gaat vooral om de online belangen. Maar de samenwerking tussen diverse concurrerende uitgevers onder de naam NLProfiel komt nauwelijks van de grond.
Premium...
Persgroep CEO Van Thillo: balans print en digitaal
OPINIE – Daar waar TMG vooral worstelt met haar crossmediale ambities, lijkt de Persgroep met een gedegen, maar misschien wel wat trage houding, de juiste balans te vinden. Topman Van Thillo gaf openheid van zaken in Adformatie. Onze interpretaties.
Premium...
Printmedianieuws start met trainingen
Over een kleine twee weken zetten wij ons eerste seminar neer met de titel ‘To-Print-Or-Not-To-Print’. In 2016 zetten wij onze eerste stappen richting gerichte trainingen voor printmedia bedrijven. We starten met twee trainingen.
Lees verder...
Krijgt Facebook meer grip op uitgevers?
Facebook noemt instant articles een nieuw product, uitgevers noemen het aarzelend een experiment. Zijn de gevolgen voor de mediamix van uitgevers voorspelbaar?
Premium...
Reacties