PRODUCTIE-INNOVATIE – In de nadagen van industriële reclamezeefdruk, middenin het tijdperk van solvent- en UV-inkjet, lanceerde Hewlett Packard op Fespa Genèvein 2008 zijn Latexinkt, met nieuwe- geëigende wideformatprinters. Wel met restrictieve applicaties in textiel- en homedécor. Maar Fespa’19-München ging HP ‘door de bocht’ met textielsublimatie-inkjetinkten.
Premium...
HP+ gemak dankzij payoff’s van HP’s thermal inkjet
PRODUCTIE-INNOVATIE – HP+ is het zóveelste bewijs van HP’s geslaagde uitbuiting in thermische inkjettechnologie (TIJ). Consumenten, MKB en grootindustrieën profiteren van HP’s vermogen om technologische voorsprong uitputtend te commercialiseren. Dankzij thermische inkjetprintkoppen lukt dat HP erg goed in zowel multipass- als singlepass-applicaties. Vandaag deel 2, gisteren deel 1.
Premium...
HP+ gemak dankzij payoff’s van HP’s thermal inkjet
PRODUCTIE-INNOVATIE – HP+ is het zóveelste bewijs van HP’s geslaagde uitbuiting in thermische inkjettechnologie (TIJ). Consumenten, MKB en grootindustrieën profiteren van HP’s vermogen om technologische voorsprong uitputtend te commercialiseren. Dankzij thermische inkjetprintkoppen lukt dat HP erg goed in zowel multipass- als singlepass-applicaties. Deel 1, morgen deel 2.
Lees verder...
Décordesign overvleugelt inkjetprint op Heimtextil’19
SIGNPRINT – Heimtextil was vooral erg met zichzelf bezig. Een nieuwe hal, het Heimtextil’s Trendboek 2019/20 en het voortouw nemen over duurzaamheid. Allemaal niets mis mee, maar ‘print’ leek een wegdrijvend eiland in Frankfurt. Vooral de zachte kant – design – kreeg heel veel focus.
Premium...
FESPA Berlijn 15-18 mei: wideformat op z’n best
SIGNPRINT en VERPAKKINGSMEDIA – Europa’s grootste inkjetprintbeurs komt er aan en de piketpaaltjes zijn alweer geslagen. Vooralsnog is wideformat printequipment de hoofzaak, maar de echte drijfkracht van nieuwe ontwikkelingen zitten in inkten en het energieverbruik.
Premium...
Gretig groene & circulaire toepassingen
EVENEMENT – ‘Greenwashing’ mompelde men op de printgerelateerde homedecor-beurs Heimtextil, waar het paviljoen ‘Green Workspace’ erg voordehandliggend volgepropt was met groene planten. En nog meer, zoals ‘Green Village’, Green bar’ en ‘Green Tours’, begeleid door Heimtextil’s ‘Green Directory’. Het geeft aan hoé gretig deze Frankfurter beursorganisatie haar ‘groene kant’ wilde tonen. Zij het op cosmetische wijze.
Premium...
Reacties