BEDRIJVEN – Of de houding van de Chief Digital Officer bij NRC Media representatief is voor de gehele visie op papier bij ‘krantenuitgever’ Mediahuis, mag zeker betwijfeld worden. Maar Depeweg gooit met deze stelling in ieder geval een steen in de vijver tijdens het komende uitgeefcongres ‘inctspiratie’ van INCT.
Premium...
inct•spiratie: Customer Journey en Social Media
EVENEMENT – Hoe vertalen we de ontwikkelingen in de uitgeverij branche naar printmediabedrijven? Wat kunnen we leren van ervaringen op het gebied van customer journeys en social media? We maakten het gisteren mee op de 23e verdieping van het WTC in Rotterdam.
Premium...
inct•spiratie toont volop kansen uitgeefbranche
Het thema was ‘Dwarsdenken & Friskijken’, ingegeven door Jan Rotmans, hoogleraar transitiekunde. Dat lukte aardig, zeker met Marianne Zwagerman als dagvoorzitter, maar tevens als inleider om de toon van de dag te zetten. Het verslag.
Lees verder...
inct•formatie – congres over trends in publishing: zoeken naar print
Inmiddels goed voor de 12e jaargang zette organisator David Huijzer een dagvullend programma neer met zeer uiteeenlopende onderwerpen rondom uitgeven. Print beleefde nog een hoogtepuntje aan het einde van de dag.
Premium...
inct • magazine voortaan gedrukt als ‘MagazinePaper’
David Huijzer is de drijvende kracht achter het al vele jaren bestaande magazine ‘inct’, vooral bekend bij uitgeverijen. Vandaag verscheen het blad voor het eerst als ‘MagazinePaper’, een nieuw product van de KBA krantenpers van BDUprint.
Premium...
Reacties