BRANCHE – Een overwinning is feitelijk de juiste uitspraak, nadat de Reclame Code Commissie uitspraak heeft gedaan over de onjuistheid van de claim van de gemeente Amsterdam dat de JA/JA sticker jaarlijks 6000 bomen zou besparen. Hiermee is de zaak echter niet afgedaan.
Premium...
Alles over de JA/JA sticker en de foldermarkt
MARKETING – Deze Retail Only is uitsluitend toegankelijk voor retailer & merkfabrikant. Als retailers onder elkaar de veranderingen in de foldermarkt bespreken. Wat zijn de eerste ervaringen met de ja-ja sticker in Amsterdam. Wat zijn de alternatieven. Welke kansen biedt de technologie. Wat weten we van de impact digitaal versus print. Wat zijn de kostenaspecten van verschillende opties.
Lees verder...
Kort nieuws o.a. ‘JA/JA’, Canon/Océ, Konica Minolta
KORT NIEUWS – Status JA/JA sticker Amsterdam, Canon/Océ nieuwbouw in Venlo, Konica Minolta organiseert Print Experience Back Stage Edition. Daarnaast nieuw geld voor Blendle, het mogelijk verdwijnen van Playboy en het seminar programma van de vakdag Print & Sign.
Premium...
Kiezen bedrijven massaal ‘voorbij’ de JA/JA-sticker?
OPINIE – De gemeente Amsterdam verwacht dat door de JA/JA sticker jaarlijks 6000 bomen minder gekapt hoeven te worden. Echte onderbouwing voor dat getal bestaat niet. Net zomin als de bewering van Milieu Centraal uit 2014 dat 30% van de huishoudens de jaarlijkse 34 kilo folders ongelezen bij het afval gooit. Kiezen bedrijven nu al voor eigen maatregelen ondanks het aangekondigde hoger beroep?
Premium...
KVGO verhuist volgend jaar (naar Schiphol Rijk?)
BRANCHE – Op de vergadering van de ledenraad van het KVGO op woensdag 28 september kwamen tal van zaken aan bod, variërend van de verhuizing uit Amstelveen, de JA/JA-sticker tot en met het beleidsplan 2017-2021. ‘Alles zit in een stroomversnelling.’
Premium...
Reacties