OPINIE – Natuurlijk is de ‘interne’ marktbenadering tegen de JA/JA sticker logisch. Onder andere KVGO, MailDB en Spotta zijn direct belanghebbenden, gesteund door de retailers, die precies weten hoe ze hun in- en verkoop kunnen afstemmen op het verschijningsmoment van massale hoeveelheden folders, uitgestrooid over grote delen van ’s lands bevolking. Is er ook een andere visie mogelijk?
Premium...
Nieuwe fase in soap ‘JA/JA’ sticker in Amsterdam
KORT NIEUWS – De gemeente Amsterdam gaat onderzoeken of het huis-aan-huisblad City Amsterdam ‘aangepakt’ kan worden. De gemeente vindt dat het blad ‘gewoon’ een reclamefolder is. Het Parool publiceerde vandaag de mening van de gemeente.
Premium...
Uitspraak JA/JA sticker
PERSBERICHTEN – Verspreiders en grafische bedrijfstak teleurgesteld over onbegrijpelijke uitspraak JAlJA-sticker.
Lees verder...
Uitstel JA/JA-sticker Amsterdam: of toch afstel?
BRANCHE – De invoeringsdatum van de JA-/A sticker op de Amsterdamse brievenbussen is uitgesteld. De gemeente zal nog voor de zomer met een nieuwe datum komen. Door het uitstel zorgt de gemeente voor onzekerheid bij de adverteerder en economische schade, zegt het KVGO.
Premium...
Kromme tenen bij JA/JA-brief van KVGO
OPINIE – De brief van het KVGO van vrijdag 13 januari aan de gemeenteraad van Amsterdam over de invoering van de JA/JA-sticker was werkelijk om te huilen. Printmedianieuws neemt de brief punt voor punt even met u door.
Premium...
De tien meest gelezen nieuwsberichten in 2016
ALGEMEEN – Afgelopen jaar stonden meer dan 300 artikelen op onze site. We hebben op een rijtje gezet welke tien artikelen het meest zijn gelezen. Met een bericht over de ‘onverwoestbare folder’ op nummer één.
Lees verder...
Kansen voor drukkers bij JA/JA-sticker?
BRANCHE – Amsterdam heeft gesproken, ondanks verzet van KVGO en anderen. De stad wil vanaf 1 juni 2017 geen ongevraagde reclamefolders meer ontvangen, tenzij de brievenbus is voorzien van een JA/JA-sticker. Is dat de doodsteek voor de folder of biedt het juist kansen?
Premium...
Reacties