PRODUCTIE INNOVATIE – 3D-ontwikkelingen bij Marketiger-Eindhoven zijn verbluffend! Na deel 1 over een fysiek tastbare replica van Vermeer’s ‘Melkmeisje’, vandaag deel 2 over andere producten, het scannen van objecten, hoe de markt te ontwikkelen en de studio.
Premium...
3D Melkmeisje-Vermeer dankzij Marketiger’s printers
PRODUCTIE INNOVATIE – 3D-ontwikkelingen bij Marketiger-Eindhoven zijn verbluffend! Vanuit het bijna niets creëert dit 3D-printbedrijf een fysiek tastbare replica van Vermeer’s ‘Melkmeisje’, waarvan we zéker weten dat het énige origineel als 2D-olieverfschilderij achter glas in ons Rijksmuseum hangt! Deel 1.
Premium...
HQ fullcolour 3D-printer pioniert in hybride markten
PRODUCTIE INNOVATIE – Er is een ‘HQ art-, architectuur-, educatie- en gadget-gerelateerde’ 3D-printmarkt. Daarop focust een 3D-printercategorie rondom de 200.000 euro. Noem ze ‘3D-print RollRoyces’. Die overlappen soms met de signagemarkt. Wat maakt deze HQ-niche zo spannend?
Premium...
Goedgemutst en competent Mimaki op FESPA’22
SIGNPRINT – Mimaki’s Fespa’22-expo wil besproken worden; immers, adel verplicht om de postcorona-prestatie uit Amsterdam-Diemen te highlighten. Evenzo diens 14-delige expopresentatie.
Premium...
3D-printen – systemen, mogelijkheden en managen?
PRODUCTIE INNOVATIE – 3D-geprinte objecten waren door materiaaltoepassing vaak kleurloos en misten detaillering. Vooral bij gezichten sprak dat niet aan. Daarin is veel veranderd; HQ-fullcolour resolutie is nu max 1270dpi of 0.022 millimeters. Een hybride route, eerst langs highend fullcolour 3D-printsystemen.
Premium...
Reacties