PRODUCTIE-INNOVATIE – De op-en-top Japanse strategie is goed te herkennen bij Seiko Epson. De technologie is ‘spitzenführend’, terwijl Epson echter wel de tijd neemt bij nieuwe ontwikkelingen.
Premium...
Verdampte lanceringen door FESPA’20 en/of drupa’20
SIGNPRINT – Uitgestelde voorjaarsbeurzen prikkelen oorspronkelijke exposanten om langs digitaal/virtuele routes hun markten te informeren over nieuwlanceringen en businesstopics die interesses moeten vasthouden. Canon, Kornit, Mimaki, en Xeikon maakten daar werkt van.
Premium...
Signbeurs Viscom 2020: tegenvallende bezoekcijfers
SIGNPRINT – Werpt drupa ’20 z’n schaduw vooruit? Gezien het teruglopende bezoekersaantal vorige week aan de Viscombeurs in Düsseldorf lijkt dat zo: 25,8% minder dan in 2019. Maar ook Heimtextil minus 6.3% en PSI minus 7% bezoekers. Combibeurs PromoTex’20 kreeg een opsteker: plus 19% meer bezoekers (*). Toch bleek Viscom een smaakmakende signbeurs voor het MKB.
Premium...
OKI neemt Seiko’s wideformat inkjetprinters over
Producent OKI wil groeien in de professionele printmarkt via nieuwe productgebieden. Een van die gebieden is wideformat, aangestuurd door de overname van de grootformaatdivisie van Seiko.
Premium...
Reacties