BUITENLAND – Binnen de lijst van 100 staan bekende namen op de eerste 3 posities die in de Verenigde Staten volop printmedia producten inkopen. Op één staat Pepsico, gevolgd door U.S. postal service (USPS) en Amazon. In Europa deed Keypoint Intelligence een geheel ander onderzoek.
Premium...
‘Omnichannel’ keuzes complex en nooit eenduidig
OPINIE – In vrijwel elke media evolutie hebben nieuwe vaktermen gezorgd voor duiding aan de op dat moment gaande ontwikkeling. Voorafgaand aan omnichannel communicatie, kenden we multimedia en later crossmedia. Welke mogelijkheden biedt omnichannel in relatie tot print?
Premium...
INCTspiratie: zoeken naar effectief datagebruik
EVENEMENT – Onder de titel ‘Datastrategie voor Uitgevers’ zette organisator David Huijzer het vizier op scherp. Ondanks de aansprekende lezingen voorzien van voorbeelden, werd er binnen ‘werkgroepjes’ volop gediscussieerd over de wenselijkheid van de meetbaarheid van alle mediagedragingen van consumenten.
Lees verder...
Reacties