BEDRIJVEN – Gerwin Verdonk legt uit hoe online metingen binnen Simian zorgen voor de juiste sturing van de productie. Deel 1 in onze serie marketing van online printbedrijven.
Premium...
Online bereik printmediabedrijven volwassener
BRANCHE – De belangstelling voor online marketing neemt vooral toe bij bedrijven die al een eigen visie rondom offline marketing hebben ontwikkeld. De meeste bedrijven uit onze serie over online marketing geven duidelijk richting aan het bereiken van opdrachtgevers in hun markt. Conclusies een aanbevelingen.
Premium...
Ramon van Wingerden: ‘Offline net zo belangrijk’
BEDRIJVEN – In onze serie online marketing vandaag de beurt aan Ramon van Wingerden van Prindustry. Zijn bedrijf ervaart de zoektocht van offline printmediabedrijven die hun eerste stapjes zetten in online. Hoe doen zij dat?
Premium...
Online marketing keuzes van CMN/Nefli uit Haarlem
BEDRIJVEN – Wie de naam Nefli hoort hoeft niet diep te graven. Het van oorsprong in Haarlem gevestigde prepress bedrijven is inmiddels een full-service dienstverlener op veel gebieden in het crossmediale landschap. Hoe richten zij hun online marketing strategie in?
Premium...
René Spijker: ‘LinkedIn belangrijk advieskanaal’
BEDRIJVEN – In de serie over online marketing praten we met René Spijker van Spijker&Co uit Buren in de Betuwe. We spraken René Spijker vier jaar geleden voor het eerst. Toen nog aan het begin van de transformatie van print naar online. Hij deed toen de voorspelling dat in 2018 80% van zijn omzet uit online zou komen en de rest uit print.
Premium...
Bij Nic.Oud steeds meer aandacht voor mobiel
BEDRIJVEN – In onze serie over de online marketing positionering van printmedia- en aanverwante bedrijven nemen we het direct mail bedrijf Nic.Oud uit Heerhugowaard onder de loep. Nic.Oud bestaat sinds 1978 en verleent diensten op het gebied van print&mail, fulfilment, weblogistics en targeting.
Premium...
Geen webshop, toch effectieve website. De principes.
BRANCHE – In onze eerste twee afleveringen in de serie over online marketing voor printmediabedrijven keken we vooral naar voorbeelden van een aantal bedrijven. Vanaf volgende week gaan we dieper in op de individuele bedrijven. Deze week de uitleg voor de basis van een effectieve website, als je de keuze hebt gemaakt de markt niet te benaderen met een webshop.
Premium...
Reacties