PARTNER BIJDRAGE – In gesprek met Wouter Haan is het nooit saai. We spraken allereerst over zijn recente interview in het blad Forum van VNO-NCW. Hij gaf in dat interview ook een inkijkje in zijn dagelijkse privé leven. Maar zijn partner bijdrage van vandaag staat in het teken van een inmiddels anderhalf geleden opgestarte ontwikkeling voor het maken van koppelingen voor opdrachtgevers met specifieke wensen.
Lees verder...
Trends in drukwerk inkoop in de USA en Europa
BUITENLAND – Binnen de lijst van 100 staan bekende namen op de eerste 3 posities die in de Verenigde Staten volop printmedia producten inkopen. Op één staat Pepsico, gevolgd door U.S. postal service (USPS) en Amazon. In Europa deed Keypoint Intelligence een geheel ander onderzoek.
Premium...
Folderverbod omzeilen met gepersonaliseerde folder
BRANCHE – In de beginperiode van de JA-JA sticker leek de gepersonaliseerde folder een makkelijk alternatief. Immers met klantgegevens van de grote supermarkten zijn individuele profielen makkelijk gemaakt. Maar de AVG wetgeving maakt deze optie wel wat lastiger. Echt één-op-één personaliseren mag technisch dan wel volledig mogelijk zijn, de retailers zullen hun oplossingen voorlopig langs andere wegen zoeken.
Premium...
‘Online is vriend, niet de vijand van print’
EVENEMENT – Blokker was met 4 deelnemers aanwezig op het Brievenbusreclame congres in de Hallen te Amsterdam. Ondanks de berichten in de media rondom deze retailketen kijkt het bedrijf positief naar de markt en de door hun ingezette mediakanalen. In print en online.
Lees verder...
Wat is ‘versioning’?
Op 12 februari aanstaande toont CMBO een aantal voorbeelden tijdens een bijeenkomst bij Xerox Nederland in Breukelen. Wij blikken alvast vooruit.
Premium...
Tablet workflows voor kranten centraal tijdens IFRA
Krantenuitgevers konden tijdens IFRA meer dan voldoende producten aanschouwen rondom tablet workflows. De oplossingen zijn veelal gericht op de opmaak en minder op distributie en abonnementsmodellen.
Premium...
Reacties