MILIEU – Een milieu-gefocust bezoek aan de vier de Duitse beurzen Heimtextil, PromoTex, PSI en Viscom leverde een gemêleerd beeld over de groene inspanningen op deze expo’s. Duidelijk is wel: hoe specifieker producten voor de consumentenperiferie bedoeld zijn, des te nadrukkelijker worden de groene claims. Aan de groene marketing – met hout als favoriete inzet – lag het niet!
Premium...
Viscom, PSI en Promotex in één succesvol beursevent
SIGNPRINT – Bij elkaar geteld kwamen 40.466 bezoekers naar dit beurzentrio Viscom, Promotex en PSI. Alleen Viscom trok al 9.647 bezoekers; een plus van 33% vergeleken met 2017. Voor Viscom een keer ten goede!
Premium...
Gretig groene & circulaire toepassingen
EVENEMENT – ‘Greenwashing’ mompelde men op de printgerelateerde homedecor-beurs Heimtextil, waar het paviljoen ‘Green Workspace’ erg voordehandliggend volgepropt was met groene planten. En nog meer, zoals ‘Green Village’, Green bar’ en ‘Green Tours’, begeleid door Heimtextil’s ‘Green Directory’. Het geeft aan hoé gretig deze Frankfurter beursorganisatie haar ‘groene kant’ wilde tonen. Zij het op cosmetische wijze.
Premium...
Reacties