BEDRIJVEN – Robert Swart begon zijn, wat nu heet, ‘De Reclamestudio’ op zolder. Ruim twintig jaar geleden ging hij na zijn opleiding van start. In bijna een kwart eeuw wist hij zijn bedrijf – middenin het internettijdperk – uit te bouwen tot een gerenommeerd reclamebureau.
Premium...
Lokale politieke discussies over JAJA niet voorbij
MILIEU – De maatschappij heeft momenteel wel wat anders aan ‘zijn’ hoofd dan de JAJA sticker. Kennelijk maakt de kleine lokale politiek zich nog wel druk om dit al jaren bestaande maar zo geplaagde fenomeen. In politiek Den Haag wordt er nauwelijks nog aandacht aan besteed.
Premium...
Op Experience Tour bij Quantes in Rijswijk
BEDRIJVEN – Voor elke onderneming die de omslag wil maken naar werkelijke klantgerichtheid geldt, dat inspirerende en gevisualiseerde verhalen veel sprekender zijn dan de gebruikelijke bedrijfsinformatie. Bij Quantes doen ze dit door met enige regelmaat klanten en prospects op het bedrijf uit te nodigen voor een zogenaamde Experience Tour. Printmedianieuws was ook uitgenodigd.
Premium...
Hoe maken online print bedrijven reclame?
TOELEVERANCIERS – In een nieuwe serie nemen we de reclame en online marketing activiteiten van een aantal online print bedrijven onder de loep. Hoe liggen de verhoudingen tussen reclame in print, radio/tv en online? Waar wordt het succes geboekt?
Premium...
Wordt er geknabbeld aan het effect van de papieren folder?
Iedereen is het er over eens, metingen aan on-line campagnes leveren een schat aan informatie op, de effecten zijn beter te groeperen en zelf per persoon af te stemmen. Gepersonaliseerde digitale folders zouden de papieren folder allang hebben kunnen verdrijven. Maar is het waar?
Premium...
Reacties