Op de Grafische Vakbeurs in Gorinchem vertelde organisatieadviseur Van Hoorn hoe de grafische bedrijfstak er uitziet in het jaar 2015. ‘Wie geen goede strategie heeft kan zijn bedrijf maar beter verkopen.’
Premium...
Richard van Hoorn: ‘Veel sociaal leed na reorganisatie of faillissement’
Organisatiedeskundige van Hoorn maakt geen dikke rapporten meer. De tijd dat consultants dat tegen torenhoge tarieven konden doen, ligt ruimschoots achter ons. Welke tastbare acties biedt hij aan?
Premium...
Heidelberg: digitaal drukken en flexibele organisatie
De grootste persfabrikant ter wereld wil naar een ander business model. Aldus een van de persberichten van vorige week, die zijn geselecteerd door printmedianieuws. En verder onder meer Drukkerij Rutgers, Amsterdam Metallized Products, Richard van Hoorn en Tim de Kraker.
Lees verder...
Drukken, mailen of gevonden worden? Meten is weten
Dat is de subtitel van het laatste onderzoeksrapport van Richard van Hoorn. Het boekje geeft een duidelijke roadmap rondom de inzet van verschillende mediakanalen in de marketingmix, met speciale aandacht voor print.
Premium...
Reacties