Sign en Print kunnen dicht bij elkaar staan, maar ook mijlen ver uiteen. Dat bleek uit de veelheid producten, toepassingen en diensten die tijdens Sign&Print Expo 2019 werden getoond.
Lees verder...
Sign & Print Expo 2019: transformatie van beurs naar event
MARKETING – De vernieuwde Sign & Print Expo gaat over enkele dagen van start en de organisatie pakt uit voor de bezoekers. In een eerder stadium werd al duidelijk dat er drie dagen langs hoogwaardige kennissessies plaatsvinden op het gebied van duurzaamheid, creativiteit, innovatie, automatisering en omnichannel communicatie, maar nu worden alle experiences gecommuniceerd.
Lees verder...
Duurzaamheid sub-thema Sign & Print Expo 2019
EVENEMENT – Bijna de helft van de Nederlanders beaamt het belang dat duurzame of maatschappelijk verantwoordelijke aspecten een belangrijke rol spelen bij de aanschaf van producten en diensten. De duurzaamheidtrends spelen in visuele communicatie ook een steeds belangrijkere rol.
Lees verder...
Meet-up sessies van Adobe Certified Experts op Sign & Print Expo 2019
EVENEMENT – De creatieve sector is zich niet altijd bewust van de mogelijkheden die sign en print te bieden hebben. Sign & Print Expo 2019 pakt groots uit om dit onder de aandacht te brengen bij de creatieve sector; grafische vormgevers, art directors, marketeers en brand owners, door op de beursvloer een interactieve meet-up room in te richten.
Lees verder...
Reacties