EVENEMENT – ‘Hohe Entscheidungskompetenz’ kopte het drupabericht over het tegenvallende bezoekersaantal van 170.000, maar liefst 34,6% minder dan de 2016 editie. Het equipment-aanbod toonde het omgekeerde; grote klasse en merkbaar dat er 8 jaar opgaande ontwikkeling stak beide edities. Groene claims bleven echter bescheiden.
Premium...
Durst: rotsvaste focus, kiene strategie, klantloyaal
VERPAKKINGSMEDIA – Durst Group AG is veel meer dan zijn nieuwe iconische hoofdgebouw in Brixen in Italië. Dat gaat het bedrijf onderstrepen op de komende drupa in Hall 16 / A41-1+2. Durst exposeert niet tijdens FESPA Global Print Expo’24 in Amsterdam.
Premium...
Durst: compromisloze textiel- en kartonprint (deel 2)
PRODUCTIE-INNOVATIE – Durst handhaaft niet voor niets twee pretentieuze locaties, eerst Brixen en vervolgens Lienz. Een geografische keuze die optimale dekking geeft voor Durst’s personeelsbehoefte aan top-techneuten en -chemici. Deel 2.
Premium...
Durst: compromisloze textiel- en kartonprint (deel 1)
PRODUCTIE-INNOVATIE – Durst handhaaft niet voor niets twee pretentieuze locaties, eerst Brixen en vervolgens Lienz. Een geografische keuze die optimale dekking geeft voor Durst’s personeelsbehoefte aan top-techneuten en -chemici. Deel 1.
Premium...
Reacties