OPINIE – Met een kleine 100 deelnemers kan het KVGO tevreden terugkijken op de ‘Dag van de grafische ondernemer’. Qua vorm werd het helaas geen ‘herstart’ van het succesvolle KVGO LIVE! uit 2019. De weg naar meer events vanuit het KVGO wordt echter voorbereid onder coaching van directeur Brecht Grieten. Met dat format komt het wel goed.
Lees verder...
Geen webshop, toch effectieve website. De principes.
BRANCHE – In onze eerste twee afleveringen in de serie over online marketing voor printmediabedrijven keken we vooral naar voorbeelden van een aantal bedrijven. Vanaf volgende week gaan we dieper in op de individuele bedrijven. Deze week de uitleg voor de basis van een effectieve website, als je de keuze hebt gemaakt de markt niet te benaderen met een webshop.
Premium...
printmedianieuws.nl vanaf vandaag in nieuw jasje
Op 11 mei 2013 publiceerden wij ons eerste artikel. Wat ons betreft na bijna 2 jaar hoog tijd voor een geheel nieuwe look&feel, die we vandaag introduceren.
Lees verder...
Websites grafische bedrijven kunnen stukken beter
Het onderzoek van printmedianieuws onder een aantal bedrijven die de ledenraad van het KVGO vertegenwoordigen staat niet op zichzelf. Gemiddeld scoren vooral traditionele grafische bedrijven matig tot slecht voor wat betreft hun online aanwezigheid. Hoe kan het beter?
Premium...
Grote verschillen in kwaliteit websites van KVGO Ledenraad
Een onderzoekje toont aan dat de kwaliteit van de website van de bedrijven in de KVGO Ledenraad flink uiteenloopt. Printmedianieuws.nl keek naar de opzet van website, de actualiteit (‘nieuws’) en de snelheid van reageren.
Premium...
Reacties